Obchodní podmínky RALI Decor

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti RALI Decor, s.r.o., se sídlem Lesní 111, 73991 Jablunkov, identifikační číslo:27781151, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 51633 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.rali.cz(dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Slevy a akce
Slevové kody, slevy a akce uvedené v eshopu www.rali.cz platí pouze při objednání v eshopu www.rali.cz. Nevztahují se na telefonické a písemné objednávky, nákup v prodejně apod.
Objednání zboží
Odeslání objednávky
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s obchodními podmínkami a s nákupním řádem e-shopu. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu. O změně stavu objednávky je zákazník informován emailem. Objednávku ve stavu Vyřizuje se již není možné změnit, nebo zrušit.
Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. Dále bude zákazníkovi zaslána informace o odeslání objednávky.
Zákazník zodpovídá za správnost údajů uvedených při vyplnění objednávky. Dbejte na především na přesné uvedení fakturační a dodací adresy.
Doba odeslání objednávky je do 3 - 5 prac. dnů, podle složitosti úprav zboží.
Objednávku lze stornovat pouze telefonicky na 558352244 nebo emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a to pouze do doby, než byla objednávka předána do výroby.
Odeslaná objednávka je závazná a jejím potvrzením souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.
! Upozornění !
Rozměry metrážových záclon a závěsů jsou uváděny před ušitím. Zejména u výšky závěsů je potřeba počítat se záložkou cca 5 cm.
Pokud si objednáváte pouze metráž a šití si budete realizovat sami, doporučujeme objednat látky s dostatečnou rezervou na zarovnání a zapošití, případně sesazení vzorů. Fotografie zboží jsou pouze ilustrační, ve skutečnosti se mohou na zboží vyskytovat drobné vzorové odchylky, zejména u záclon se u kratších výšek může vyskytovat méně bordury nebo vyšívání. Pokud si nejste jisti odstínem barev(zejména u závěsů), požádejte o zaslání vzorku. Protože zobrazení barev může být na vašem monitoru zkreslené, zasíláme vzorky závěsů na adresu v ČR zdarma. U žakárových (pletených) záclon a závěsů je povolena technologická tolerance rozměrů 3%.
Záclony, závěsy a ubrusy jsou ze 100% polyesteru, bílé perte do 30°C. Barevné záclony, závěsy, voály, ubrusy perte odděleně do 30°C. Při praní v pračce používejte šetrný program s jemným odstřeďováním. Záclony, závěsy, ubrusy, voály perte složené v sáčku na praní záclon a v pracím prostředku na ně určeném. Nepoužívejte aviváž ani jiná změkčovadla.
Úprava objednávky
Rozměry záclon a závěsů jsou uváděny před ušitím. U metrážových záclon může být šíře upravena, např. podle vzoru záclony, nebo pokud by střih byl veden přes dírku na vitrážku, nebo na celou šíři oblouku, nebo pokud je to již poslední možný rozměr záclony, apod. U závěsů kde to vyžaduje návaznost vzorů, může být délka závěsu navýšena o nezbytně nutnou délku. Cena bude upravena v závislosti na skutečně dodaném rozměru zboží. (šíře záclony, výška závěsů včetně sesazení vzorů).
Doručení zboží a způsob platby
Možnosti doručení a platby naleznete zde: Doprava a platba
Kontakty
Pro komunikaci s námi používejte , pokud možno e- mail, jelikož všechny kontakty jsou pouze do České republiky. Při případném volání vždy používejte předvolbu 00420 , totéž při faxování .
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Telefon : 00420 604137956 , tel.+ fax : 00420 558352244
Adresa : RALI Decor , s.r.o. , Plk. Velebnovského 89, Jablunkov 73991
Platba hotově - platba při osobním převzetí zboží v naší provozovně. Zákazník si zboží vyzvedne na některé z našich poboček. Po obdržení objednávky Vás budeme telefonicky kontaktovat a upřesníme s Vámi místo převzetí zboží.
Platba převodem – při zvolení platby převodem Vám bude vystavena a odeslána faktura na email, kterou nám uhradíte na bankovní účet. Variabilní symbol je číslo faktury. Zboží Vám bude odesláno po připsání peněz na náš účet. Přejete-li si platit převodem, vepište toto do poznámky.
Zpracování objednávky
Termín vyřízení objednávky bude zaslán emailem, zpravidla je to 3 - 7 prac. dnů podle složitosti úprav metrážového zboží. Z důvodu velkého zájmu o zboží, dočasného vyprodání, nebo opožděné dodávky výrobce, může dojít ke zpoždění dodání zásilky. V tomto případě přijměte naši omluvu. Děkujeme za pochopení.
V případě, že zákazník objedná zboží, které je v době objednání v eshopu označeno příznakem "Na dotaz" je objednávka u nás automaticky uložena a bude vyřízena až po naskladnění zboží. V tomto případě Vás náš pracovník nemusí kontaktovat.
Doručení zboží
Zákazník má možnost zvolit si doručení prostřednictvím České pošty, kurýrní služby PPL nebo osobní odběr na prodejně v Návsí. Při volbě osobního odběru Vás budeme neprodleně kontaktovat a dohodneme s Vámi místo předání zboží. Velkoobchodní odběr zboží je možný pouze na prodejně.
V případě poštovní či kurýrní služby bude zboží doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží). Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.
Převzetí zboží
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Při jákémkoliv poškození zásilky neprodleně sepište s dopravcem zápis o poškození zásilky. Pokud zjistíte mechanické nebo jiné poškození zásilky až po převzetí od dopravce, tak tuto skutečnost nahlaste přepravci nejpozději do 3 dnů - u později nahlášených reklamací zásilky nemusí být reklamace uznána. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu .
Nekompletnost zásilky je zákazník povinen reklamovat v den převzetí balíku, nejpozději pak následující pracovní den a to na tel. č. 558 352 244. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Záruka
Prodávající poskytuje na zboží záruku v délce trvání 24 měsíců, pokud není na zboží nebo v záručním listu uvedeno jinak. Záruční doba počíná běžet od odevzdání zboží kupujícímu; bylo-li zboží podle smlouvy odesláno, běží od dojití zboží do místa plnění. Záruční doba se staví od okamžiku uplatnění reklamace do doby, kdy byl Kupující povinen zboží převzít po vyřízení reklamace. Pokud je výsledkem reklamačního řízení výměna reklamovaného výrobku, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží. Při výměně vadné součásti se vztahuje nová záruční doba pouze na vyměněnou součást předmětu prodeje.
Pro případ uplatnění práva na odstranění vady opravou věci má Kupující právo, aby vada byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen reklamovanou vadu odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Za odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita výrobku. V případě vady odstranitelné má Kupující právo na výměnu zboží nebo pro případ podstatného porušení smlouvy též na odstoupení od kupní smlouvy, pokud: a) reklamace nebyla vyřízena do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění a nedošlo k jiné dohodě o době vyřízení reklamace, nebo b) nestanoví-li zákon jinak, kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad předmět prodeje řádně užívat. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, opětovně vyskytne. Větším počtem vad trpí Předmět prodeje tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně tři různé (vzniklé z různých příčin) odstranitelné vady.
Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby předmět prodeje byl řádně užíván jako výrobek bez vady, má kupující, nestanoví-li zákon jinak, právo požadovat výměnu výrobku za nový nebo odstoupit od kupní smlouvy. Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem.
V ostatním upravuje práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího, především pak nároky kupujícího z vad předmětu prodeje, ustanovení § 2113 a násl. občanského zákoníku. Lhůta k vyřízení reklamace dle ustanovení odst. Reklamačního řádu se považuje za přiměřenou dodatečnou lhůtu k plnění. Kupující může uplatnit nárok na slevu z kupní ceny nebo pro případ podstatného porušení smlouvy odstoupit od Kupní smlouvy až po uplynutí této lhůty.
Odstoupení od kupní smlouvy
1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
2. Nejedná-li se o případ uvedený v bodě č. 1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.
3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle bodu č. 2 se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
4. V případě odstoupení od smlouvy dle bodu č. 2 vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
6. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Nebude li vrácen dárek spolu s vráceným zbožím, bude obvyklá cena dárku odečtena od vrácené částky z zboží.
7.Prodávající umožňuje kupujícímu nad rámec zákona odstoupit i od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle jeho přání (obšití záclon, závěsů a našití stužky, prodávající je pak oprávněn vrátit kupujícímu pouze 50 % kupní ceny zboží (peníze za služby se nevrací). Toto se nevztahuje na zboží upravené dle podmínek viz Nestandardní úpravy a na metrážové zboží nastříhané na míru v rozměrech menších než 150cm.
Práva z Vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ustanovení uvedená v čl. 7 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se vada v průběhu 12-ti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu a poštovní adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Doručování
Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty a poštovní adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování RALI Decor, s.r.o., Plk. Velebnovského 89, Jablunkov 73991, adresa elektronické pošty Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., telefon 558352244.
Prodávající umožňuje kupujícímu nad rámec zákona odstoupit i od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle jeho přání (obšití záclon, závěsů a našití stužky, prodávající je pak oprávněn vrátit kupujícímu pouze 50 % kupní ceny zboží (peníze za služby se nevrací). Toto se nevztahuje na zboží upravené dle podmínek viz Nestandardní úpravy a na metrážové zboží nastříhané na míru v rozměrech menších než 150cm.
Další práva a povinnosti smluvních stran.
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Dárkový poukaz
Dárkový poukaz lze uplatnit v rámci jednoho nákupu, nikoliv po částech. Zakoupený poukaz není možné vyměnit zpět za finanční částku. Je-li hodnota zakoupeného zboží nižší než nominální hodnota uvedená na poukázce, rozdílná hodnota se nevrací.
Nestandardní úpravy zboží
Nestandardní úpravy zboží a úpravy zboží na zakázku jako např. zkracování výšek u záclon, úpravy daných šířek u závěsů, stříhání a šití malých rozměrů, změna rozměrů povlečení, které nejsou v nabídce apod., budou provedeny po platbě předem. Takto upravené zboží není možné vyměnit, nebo vrátit bez udání důvodu. Taktéž u některých objednávek s nízkou hodnotou pod 300 Kč může být požadovaná platba předem.
Úpravy zboží, které nelze objednat zadáním v eshopu, vepište do poznámky, nebo objednejte emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo telefonicky na 558352244.
Po objednání zboží s nestandardní úpravou bude zákazníkovi zaslána faktura s údaji pro kontrolu a provedení platby.
Oznámení o EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.